Q: Je možné prevziať tovar osobne?
A: Odberné miesto neprevádzkujeme, avšak v rámci Bratislavy Vám radi vyjdeme v ústrety a po
dohovore vopred si môžeme dohodnúť miesto stretnutia na prevzatie hračky.
Q: Aké možnosti platby ponúkate?
A: V súčasnosti môžete uhradiť svoju objednávku prevodom na účet, alebo priamym vkladom
hotovosti v banke, alebo platbou priamo u kuriéra na dobierku. Najlacnejší a najrýchlejší spôsob je
prevod v banke, alebo vklad na účet.
Q: Ako rýchlo bude tovar expedovaný?
A: V prípade, že ste si objednali tovar, ktorý je označený na sklade, tak v princípe najneskôr do 24
hodín (ak to nie je víkend) od pripísania platby na náš účet, respektíve pri voľbe platby na dobierku
do 24 hodín od potvrdenia objednávky.
Q: Mám zaplatiť objednávku bankovým prevodom vopred alebo ma k tomu vyzvete?
A: Po zaevidovaní vašej objednávky vás budeme informovať o čísle účtu a variabilnom
symbole na úhradu.
Q: V akej kvalite ponúkate hračky?
A: Naše hračky sú certifikované, Eco Friendly, vyrobený z prírodných materiálov.
Q: Odoslal som objednávku a ešte chcem doplniť hračku, je to možné?
A: Samozrejme, pokiaľ ešte nebola expedovaná. V prípade, že ste si objednali tovar na
objednávku však musíte počítať s tým, že dodávka sa môže zdržať.
Q: Omylom som objednal viac kusov ako som chcel, je možné zmeniť objednávku?
A: Áno, je to možné v prípade, že tovar ešte nebol expedovaný. Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky.
Q: Posielate zásielky aj do zahraničia?
A: Áno, posielame, no je potrebné rátať so špeciálnou cenou za kuriéra. Pri zasielaní do
štátov mimo EU je potrebné počítať aj s colnými poplatkami.
Q: Musím sa zaregistrovať, keď chcem u vás nakupovať?
Nie. Aby ste u nás nakúpili stačí si vybrať hračky, pridať ich do košíka a objednať. Ak u nás
nakupujete pravidelne, ako registrovaný zákazník máte prehľad o vašich minulých nákupoch
a tiež iné výhody pre našich registrovaných zákazníkov.