Sem napíšte čo hľadáte

Najčastejšie otázky

Q: Je možné prevziať tovar osobne?

A: Odberné miesto neprevádzkujeme, avšak v rámci Bratislavy Vám radi vyjdeme v ústrety a po

dohovore vopred si môžeme dohodnúť miesto stretnutia na prevzatie hračky.

Q: Aké možnosti platby ponúkate?

A: V súčasnosti môžete uhradiť svoju objednávku prevodom na účet, alebo priamym vkladom

hotovosti v banke, alebo platbou priamo u kuriéra na dobierku. Najlacnejší a najrýchlejší spôsob je

prevod v banke, alebo vklad na účet.

Q: Ako rýchlo bude tovar expedovaný?

A: V prípade, že ste si objednali tovar, ktorý je označený na sklade, tak v princípe najneskôr do 24

hodín (ak to nie je víkend) od pripísania platby na náš účet, respektíve pri voľbe platby na dobierku

do 24 hodín od potvrdenia objednávky.

Q: Mám zaplatiť objednávku bankovým prevodom vopred alebo ma k tomu vyzvete?

A: Po zaevidovaní vašej objednávky vás budeme informovať o čísle účtu a variabilnom

symbole na úhradu.

Q: V akej kvalite ponúkate hračky?

A: Naše hračky sú certifikované, Eco Friendly, vyrobený z prírodných materiálov.

Q: Odoslal som objednávku a ešte chcem doplniť hračku, je to možné?

A: Samozrejme,  pokiaľ ešte nebola expedovaná. V prípade,  že ste si objednali tovar na

objednávku však musíte počítať s tým,  že dodávka sa môže zdržať.

Q: Omylom som objednal viac kusov ako som chcel, je možné zmeniť objednávku?

A: Áno,  je to možné v prípade, že tovar ešte nebol expedovaný. Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky.

Q: Posielate zásielky aj do zahraničia?

A: Áno,  posielame,  no je potrebné rátať so špeciálnou cenou za kuriéra. Pri zasielaní do

štátov mimo EU je potrebné počítať aj s colnými poplatkami.

Q: Musím sa zaregistrovať, keď chcem u vás nakupovať?

Nie. Aby ste u nás nakúpili stačí si vybrať hračky, pridať ich do košíka a objednať. Ak u nás

nakupujete pravidelne, ako registrovaný zákazník máte prehľad o vašich minulých nákupoch

a tiež iné výhody pre našich registrovaných zákazníkov.